Kieslijst gemeenteraadsverkiezingen 2022 vastgesteld

Tijdens de Algemene Ledenvergadering van maandag 13 december is de kandidatenlijst voor VVD Geertruidenberg voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2022 vastgesteld.

Yvonne Weterings wordt de nieuwe lijsttrekker van de VVD in Geertruidenberg. Yvonne:

“Geertruidenberg is de afgelopen jaren te vaak negatief in het nieuws geweest en het ging niet alleen meer over onze inwoners. Tijd om een ander geluid te laten horen!”

We zijn op zoek gegaan naar kandidaten die er de schouders onder willen zetten. Het is met 22 mensen een mooie afwisselende lijst geworden en daarmee een afspiegeling van onze gemeente met de 3 kernen, met nieuwe maar ook met bekende gezichten uit de vorige verkiezingscampagne. We gaan ons inzetten voor onze inwoners en bedrijven met een realistisch en haalbaal partijprogramma. Onze inwoners verdienen een gemeenteraad waarop je kunt vertrouwen, met voldoende kennis om het college te kunnen controleren en een raad die ook zeker luistert naar hun inwoners. Discussies moeten worden gevoerd op inhoud en argumenten zijn bedoeld om te komen tot een goed besluit.

Onze kandidaten willen zich inzetten om een positieve bijdrage te leveren aan onze gemeente. Wat goed is, moet goed blijven maar wat beter kan, moet beter worden! Niet alleen de grootste schreeuwers verdienen aandacht, ook onze inwoners die zich juist vaak niet laten horen, verdienen ook zeker onze aandacht! De komende tijd zullen onze kandidaten zich via sociale media en deze website uitgebreid voorstellen.

Heb je vragen aan ons, wil je dat er naar je geluisterd wordt of heb je ideeën die je met ons wilt delen, neem dan gerust contact op via: vvdgeertruidenberg@gmail.com