Kandidaten die geloven in de kracht van onze gemeente en haar inwoners

De afgelopen jaren heeft de VVD Geertruidenberg in de gemeenteraad hard gewerkt om onze gemeente beter te maken. De VVD wil er ook in de raadsperiode van 2018 tot 2022 voor zorgen dat bestaande en nieuwe inwoners zich thuis voelen in de gemeente en dat dat zo blijft. Dat gebeurt namelijk niet vanzelf: banen komen niet uit de lucht vallen, onkruid en straatvuil verdwijnt niet vanzelf en straten worden niet vanzelf veiliger. Daar moet je wat voor doen, en daar kun je voor kiezen. Het thema van de VVD voor de komende gemeenteraadsverkiezingen is daarom: Kies voor Doen!

© Foto: Maurice D'Haene

Onze kandidaten
De inwoners van onze kernen Raamsdonk, Raamsdonksveer en Geertruidenberg kunnen bij de komende gemeenteraadsverkiezingen op 21 maart 2018 kiezen uit dertig lokale kandidaten voor de VVD Geertruidenberg, variërend in leeftijd van 20 tot 72 jaar. Op onze kandidatenlijst staan zeven vrouwen die allemaal in de top staan. Onze kandidaten zijn mensen vanuit het onderwijs, de zorg, werken bij de overheid of bedrijfsleven of zijn ondernemers. Ze wonen, werken en sporten hier en hun kinderen gaan hier naar school. Allemaal zijn ze liberaal in hart en nieren en daarom staan ze voor vrijheid, eigen verantwoordelijkheid, verdraagzaamheid, sociale rechtvaardigheid en gelijkwaardigheid van alle inwoners.

Allemaal: Verklaring Omtrent Gedrag
Iedereen op onze kandidatenlijst is beoordeeld op integriteit en in het bezit van een Verklaring Omtrent Gedrag. De kandidatenlijst wordt aangevoerd door lijsttrekker Patrick Kok, tevens kandidaat wethouder. Gevolgd door Dennis Havermans en Thosha van der Maas, de VVD-raadsleden in de huidige gemeenteraad. Zij staan samen met onze overige kandidaten klaar om de mouwen op te stropen voor onze gemeente. Kies daarom VVD. Kies voor doen!

Verkiezingsprogramma
Het verkiezingsprogramma van de VVD Geertruidenberg is te vinden op deze website onder 'Standpunten' In de Langstraat en op onze Facebook pagina vvdgeertruidenberg kunt u de komende weken meer lezen over onze ideeën en voorstellen die onze gemeente nog mooier en beter te maken. Nadere informatie?
U kunt onze lijsttrekker Patrick Kok bereiken op 06-54232744

1.     Patrick Kok